Det här annonserna dyker upp ibland när jag spelar wordfeud. Jag klickar bort de omgående eftersom jag ska vidare till nästa drag, nästa match. Men jag har ju en känsla av att de vill säga något som liknar en annan kampanj. Som var så bra. Och som jag tänkt blogga om eller bara visa igen. Så då gör jag det utan att orda mer om saken. Och så får jag orda mer om reklam och reklam en annan dag.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=IJNR2EpS0jw&w=560&h=315]
93 miljoner visningar på Youtube.
Hur många spinoffs som helst.
Metro Trains Melbourne är avsändaren.
Anna säger:
Så ses vi igen! 🙂
Kul att du ihärdigt bloggar på. Jag tog en liten paus, men är tillbaka nu.
december 5, 2014 — 7:41 e m
Issadissa, webbtanten a.k.a. Eva Adeen säger:
Hej! Jag såg din bloggs namn och tänkte samma sak – vad kul att ses igen! Jag har ju sett dig i scouttidningen också förstås… 🙂
december 5, 2014 — 8:02 e m
Anna säger:
Ah! Vad roligt att du kände igen mig! Jag är nyfiken på ditt scoutengagemang 🙂
december 6, 2014 — 2:33 e m
Freja säger:
Ja, den videon/låten är så bra! För några år sedan var det en av de låtar ungarna oftast sjöng på!
december 5, 2014 — 9:41 e m